niedziela, 28 sierpnia 2011

Hakuna Matata

żałuję, nie żałuję, żałuję, nie żałuję.

Postaram się już nie wracać do tych dni, choć były piękne. Zapamiętam słowa, które tak często wymawiałeś, zakocham się w nich. Dam sobie czas, uspokoję się. Wcześniej nie umiałam nawet pomyśleć, że powiem do Ciebie NIENAWIDZĘ CIĘ! chciałabym zabrać to wszystko od Ciebie co Ci oddałam. wiem, że nie mogę już. Odejdź i nie mów o mnie, nie mów do mnie, zapomnij. wyobraź sobie, że czwartek-niedziela, to sen.

Podsumowanie wakacji zrobię w środę, bo wiem, że w trzy dni wydarzy się więcej niż w tydzień.


Teraz czuję się właśnie tak, jak na tym zdjęciu.


mam chętkę na herbatę malinową, koc i sen.


jest chęć na dobrą muzykę i Was.

Teraz żegnam Was z uśmiechem na twarzy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Chcesz zdjęć, czy może chcesz porwać mnie na zdjęcia? napisz: franklop@wp.pl
Powered By Blogger

Obserwatorzy