piątek, 12 sierpnia 2011

HAJ laluny i Samanty

Jej, ostatnie dni mogę nazwać tymi dobrymi. Odnowiłam wiele znajomości, poznałam ciekawych ludzi, dobrze bawiłam się, wyśmiałam się, ach. Weekend zaczynam dobrą zabawą ponoć w Pawłowie, zobaczymy jak to wyjdzie. Sobota również szalona, w niedzielę jak dobrze pójdzie, to pakujemy się i lecimy w las pod domek, jea!
Kochani, dajecie mi tyle radości, że zapominam o tym wszystkim co krąży wokół mnie- to zło!

No i po niedzieli codziennie aparat będzie w ruchu. Focimy 5 nowych twarzy, o kurcze aż nie wierzę!
Bum, biorę się za sprzątnie swojego pokoju i potem może hot dog :D HAJ SAMANTY!

Laluna- Natalia :





Z MIŁOŚCI ZABIŁA SAMĄ SIEBIE!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Chcesz zdjęć, czy może chcesz porwać mnie na zdjęcia? napisz: franklop@wp.pl
Powered By Blogger

Obserwatorzy